Mariel-in-Malawi.reismee.nl

veilig aangekomen!

Jaaaa ik ben aangekomen en heb mijn eerste nacht in Malawi geslapen.

Op Schiphol gelukkig geen problemen gehad met mijn veel te zware koffer!

Ook overstappen viel heel erg mee. Het stond goed aangegeven en het 6 uur wachten was in Frankfurt, met goede wifi, ook zo om. In Ethiopië was het lastiger omdat er erg weinig zitplaatsen waren.

In Malawi aangekomen heb ik na ruim een uur wachten in 5 verschillende rijen en 75 $ armer dan toch eindelijk een visum.

Janneke, van Doingoood, stond mij op te wachten met de chauffeur en na een ongeveer een half uur rijden kwamen we op mijn bestemming aan.

Een slaapkamer met 2 stapelbedden is het onderkomen voor de komende 2 weken. Het is niet zoals een westers hotel, meer een soort camping/hostel. Wel is er een heerlijk zwembadje!

Afgelopen nacht waren mijn reismaatjes er nog niet maar had ik nog een ander die bij mij op de kamer kwam slapen. Op zich geen probleem ware het niet dat hij op stap was gegaan en de kamersleutel had meegenomen. Toen ik wilde gaan slapen was hij nergens te bekennen en een tweede sleutel is er niet! Dus zat er niets anders op dan wachten.

Ruim een uur later dan ik wilde kon ik eindelijk de kamer in en gaan slapen.

Vanmorgen rustig aan gedaan. Lekker ontbijt met verse ananas op. Heerlijk! Straks maar een poosje zwemmen.

Tot later.................

Reacties

Reacties

Simone

Fijn! Gezond en wel aangekomen! Spannend zo'n 1ste nacht! Lekker geslapen? En dan heerlijk zwemmen; geniet van de relaxtime!

Kees Nieuwland

Heel veel succes Mariel daar in Malawi.

Els

Fijn dat de reis goed gegaan is en je gezond bent aangekomen! Nu even bijkomen!

Loes

Wat fijn om te horen dat je veilig in Malawi bent aan gekomen, maar je hebt al wel het 1 en ander moeten ervaren en dat zal je de komende weken misschien nog wel vaker gebeuren. Spannend!! Maar wij hopen dat je mag genieten van al het nieuwe en mooie wat je daar zal zien aan natuur, maar ook in het contact met de bevolking en kinderen waar je vrijwilligerswerk voor gaat doen. Veel sterkte en lieve groet van ons vijfen.

Gerda

Al veel beleefd op 1 dag! Dat beloofd wat voor de komende tijd! Sterkte met alles wat er op je pad komt.
En geniet ervan! Warme groet van ons

Gerda

Hoi

Gabriëlle

wil je - eindelijk ! - lekker je mandje in, moet je op een vent w88, haha. snurktie (ook) ? :p

Hester

De eerste avondturen zijn al begonnen, we zijn benieuwd naar de rest!!

Marjolein

Jippie de 1e hindernis genomen want dat was deze reis op zich zeker. Fijn dat je veilig geland en aangekomen bent. Geniet beleef ervaar ontdek en maak vele nieuwe vrienden . Ik zal je reisverhalen met nieuwschierigheid gaan volgen .

Gera

Fijn dat het allemaal zo is gegaan! En dat je veilig bent aangekomen. Geniet van alle dingen die je mee gaat maken! Ik ga je volgen hoor! Ben benieuwd naar je avonturen!

Eveline

Al heel veel beleefd de eerste dag(en). Hele reis he? Hoop dat het sleutelavontuur eenmalig is :-). Geniet van alles! groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood