Mariel-in-Malawi.reismee.nl

Klaar voor de reis

Vandaag mijn laatste werkdag gehad en in december pas weer aan het werk, wel een raar idee hoor zo lang niet op mijn werk te komen.

Al mijn spullen staan klaar en morgen gaat mijn avontuur beginnen. Hopelijk is mijn koffer, met alle gekregen spullen niet te zwaar! Iedereen heel erg bedankt voor de knutselspullen, kleertjes, schmink enz.............voor de kinderen in Malawi.

Ook degenen die geld gestort hebben om daar ter plaatse wat te kopen, heel erg bedankt.

Afgelopen tijd heb ik van heel veel mensen de vraag gekregen of ik alleen op stap ga. Het antwoord is ja. Ik reis alleen en ken nog niemand, maar weet ook dat ik nooit alleen ben, want overal waar ik ga is God bij mij, onderweg en in Afrika.

Ik ga via de organisatie Doingoood. Ik heb hiervoor gekozen omdat er ter plaatse een Nederlandse contactpersoon is die mij ook opwacht op het vliegveld in Malawi.

Morgen vertrekt mijn vlucht om 14 uur vanaf Schiphol en vlieg ik naar Frankfurt. Daar vertrek ik 's avonds om 22 uur naar Ethiopie waar ik 's morgens om 5.45 aan kom. Vervolgens vertrekt mijn vlucht om 9.50 naar Malawi waar ik dan om 12.50 hoop aan te komen. De vliegreis maak ik dus alleen. Wat voor mij wel erg spannend is, vooral het overstappen.

De eerste 2 weken ga ik met 3 andere Nederlanders op stap, een combinatie vrijwilligerswerk en vakantie. O.a. een safari, kookworkshop en relaxen bij het meer van Malawi.

Op 7 november is deze "reis" voorbij en ga ik naar een andere accomedatie, het Doingood huis. Hier zijn nog 9 andere Nederlanders die ook via Doingood daar zijn en allemaal op verschillende projecten werken. Zelf ga ik aan de slag in House of Joy, een huis waar 75 kinderen van 0 tot 5 jaar zijn.

Ik ga nu stoppen, want het is bedtijd.

Groetjes...............

Reacties

Reacties

Wilna Celie

Spannend hoor Mariel!. Ik wens je een hele goede reis en een mooie tijd in Malawi. Ben dan ook zeer benieuwd hoe je het daar allemaal gaat beleven. Groet, Wilna

louise

Een heel goede gezegende tijd gewenst.

Elina

Hoi zussie, nu is het toch echt zover. We wensen je een goede reis toe en in gedachten en gebeden reizen we met je mee. XXxxxx

Marja

helemaal goed voorbereid op pad!! IK wens je een goede reis en een heel mooi verblijf in Malawi!!

Hanny Glastra v Loon

Een goede vlucht, lieve meid. Ik hoop dat je met veel positieve ervaringen terugkomt. Een fijne tijd daar in dat verre land.

Simone

Wat leuk om zo je verhaal te lezen Mariel! Nu ben je al even op weg en ik hoop dat de reis tot nu toe goed gaat ;) ! Grtjs aan een dappere reisgrage dame!

Hester

Wat spannend!!! Goeie reis en een hele fijne tijd daar!!!

Gabriëlle

Hé zus; je stort je lekker in "het grote onbekende". Doe je goed en idd je gaat niet alleen ! Goeie reis en zie de uurtjes in Frankfurt goed door te komen. Hug van mij. X

Inge

Wow, een heel mooie tijd gewenst. Gods zegen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood