Mariel-in-Malawi.reismee.nl

spullen om mee te nemen.....

Van verschillende mensen krijg ik de vraag of ik nog wat mee kan/wil nemen voor de projecten.

Ik heb geinformeerd bij anderen die er nu zitten en bij de contactpersoon.

De volgende spullen zijn zeer welkom:

  • schmink
  • voetbal + pomp
  • knutselspullen
  • wascokrijtjes
  • plastic broeken/strikslips voor over een luier
  • babykleertjes

En daar ter plekke is ook wel het een en ander te koop, maar is erg prijzig.

Een gift daarvoor is ook heel welkom, zodat ik daar de plaatselijke bevolking kan steunen door bij hen spullen te kopen voor de projecten.

Je kunt dit overmaken tnv M.E. Sturm NL87 INGB 0005576536

Reacties

Reacties

Loes Opschoor

Als ik de 15 e naar je toe hoopt te komen, zal ik wat knutselspullen meenemen.
gr.Loes

Wilna Celie

Nog 3 weken te gaan en dan.....Succes met alle voorbereidingen van dit mooie project!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood